woensdag 26 september 2012

Tip: Etos Tweede halve prijs

Even snel een tip voor alle make-up en nagellak liefhebbers! Jullie zullen het vast al in de folder of op de tv hebben gezien, maar ik laat het jullie hier ook nog even weten. Etos heeft een actie, alle make-up 2e halve prijs! Zijn julllie benieuwd welke merken mee doen?

I'm sorry this article is in Dutch but it is because Etos is a Dutch shop and you can't find it in the UK and USA and so on. Sorry about that.

Toen ik dit zag werd ik helemaal enthousiast vooral toen ik zag welke merken er mee deden. Natuurlijk ging het mij vooral om de nagellak, maar hé, deze merken hebben genoeg nagellak in hun assortiment!

De merken die mee doen aan deze actie zijn:
-Etos
-Loréal
-Maybelline
-Max Factor
-Black Opal
-Revlon
-Rimmel
-Bourjois
-Miss Sporty
-Essie

O.P.I doet dus níét mee met de actie!


Ik hoop dat jullie er wat aan hebben en ik ben benieuwd of jullie er net zo goed van gaan profiteren als ik!

Geen opmerkingen:

Een reactie posten