zaterdag 15 september 2012

Daily Nails: 17 Sulk

Een Daily Nails again! Ik wil eerst even mijn excuses aanbieden omdat ik gister geen artikel op Nails-ID heb gezet. Ik heb hier wel een goede reden voor hoor, ik heb een flinke blaasontsteking en ben gister na mijn werk dan ook meteen naar bed gegaan.
Maar nu even terug naar de Daily Nails van vandaag, zijn jullie nieuwsgierig welke lak het vandaag is?

A Daily Nails again! First I want to say I'm sorry for not updating Nails-ID with a new article yesterday. I did have a good reason though. I have a blather infection which is quite bad, so yesterday after work I went straight to be.
Anyways, back to the Daily Nails of today. Are you curious which nailpolish it is going to be?

Vandaag gaat het over Sulk van het merk 17. Een prachtige donker groene kleur met een mooie shimmer er in. Ik had al wel wat groene lakken in mijn stash maar nog niet zo mooi als deze. De nagellak is echt prachtig, vooral in het zonlicht.

Today it's all about Sulk by 17. It is a beautiful dark green colour with a gorgeous shimmer in it. I did have some green nailpolishes in my stash, but not as beautiful as Sulk is. The nailpolish is gorgeous, especially in the sunlight.

Op de foto's draag ik twee laagjes, dit is ook wel nodig met deze nagellak. Met één laag ziet het er gewoon niet mooi uit. Het kwastje is eigenlijk gewoon normaal, niet heel dun en niet breed. Je kunt gewoon goed lakken met dit kwastje.

On the pictures I've got two layers of nailpolish on my nails. This is necessary because it just doesn't look good with one layer. The brush is a normal brush, not too thin or too big. You can polish your nail very good with it.

Deze lak laat geen strepen achter, de strepen die je op de foto ziet zitten gewoon in mijn nagels en die komen dus niet door de lak! De lak heeft zoals ik al eerder zij een mooie shimmer en kan ook goed gedragen worden zonder topcoat.

This nailpolish doesn't leave stripes on the nails, the stripes you do see are in my own nails so it is not the nailpolish! The polish has, like I said before, a gorgeous shimmer, and if you don't want to you don't have to wear topcoat.


Hebben jullie een favoriete groene nagellak? En welke is dit dan?
Do you have a favourite green nailpolish? And which one is it?

3 opmerkingen:

  1. Wat een mooie kleur! Wat heb jij een ontzettend leuke blog, ik kwam via het ByBeautyBlog forum op jou blog terecht en ben je meteen gaan volgen. Hopelijk neem je ook een kijkje op mijn blog!
    Liefs

    BeantwoordenVerwijderen
    Reacties
    1. Wat een groot compliment! Dankjewel! Ik heb natuurlijk ook even een kijkje op jou blog genomen en ik volg je nu via bloglovin!
      Liefs, Natasja.

      Verwijderen
  2. Leuke blog heb je. Je bent door mij genomineerd voor een liebster award, neem een kijkje op de site om te kijken hoe en wat

    BeantwoordenVerwijderen