donderdag 27 september 2012

Shoplog: Catrice Upper WILDside en meer

Het salaris was weer binnen en dus was het weer tijd voor een tripje naar de Kruidvat!

My salary was in my bankaccount again, so it was time for a shoppingtrip to the Kruidvat!
Ik wist natuurlijk al dat de limited edition Upper WILDside van Catrice in de schappen zou liggen en hier was ik erg nieuwsgierig naar. Ik had al van alles langs zien komen op verschillende blogs, maar ik wou vooral de nagellakken graag met eigen ogen zien. Ik vond vier van de vijf kleuren erg mooi en deze heb ik dan ook mee genomen. Met trots presenteer ik jullie: Be Aztec!, Urban Outrider, Wild, Wild West-side en Red Rocks! De vijfde kleur Hunting Heritage, een blauwe kleur, sprak mij niet erg aan en deze heb ik dus ook niet in mijn mandje gelegd. Maar, omdat ik deze kleur niet mee nam, vond ik dat ik nog wel even in het schap rond mocht kijken of ik een ander lakje zag dat me wel aan sprak, en natuurlijk vond ik die! Dus vervolgens belandde ook Dirty Berry in mijn mandje. Zeer tevreden liep ik naar de kassa en rekende ik af. Ik ben blij met mijn nieuwe aankopen en de aankomende dagen zal ik jullie de swatches van deze pracht lakken laten zien!

Ofcourse I knew the limited edition, Upper WILDside by Catrice would be in the shops by now and I was very curious what it would look like. I have seen lots of blogposts about the product but I wanted to see them with my own eyes, especially the nailpolishes. I really liked four out of the five nailpolish so I decided to buy them. With proud I present you; Be Aztec!, Urban Outrider, Wild, Wild West-side and Red Rocks! The fith colour, Hunting Heritage, a blue colour, didn't really do it for me so I decided I wouldn't put one in my basket. But because I didn't take this colour I thought I just could have a look for another nice colour, and ofcourse I found one! Dirty Berry landed in my basket as well and I went happily to the counter. I am very happy with my new nailpolishes and you guys will see the swatches in the next few days.


Hebben jullie al producten van de Upper WILDside edition?
Do you guys already have some products from the Upper WILDside edition?

Geen opmerkingen:

Een reactie posten