zondag 19 augustus 2012

Weekly Nailart: Heavy Swirls


De eerste nailart van mezelf die hier op Nails-ID komt te staan. Ik moet zeggen dat dit zéker niet één van mijn mooiste is maar hij is zeker wel leuk en erg makkelijk te maken.

Voor deze nailart heb ik als basis kleur de Heavy Metallilac van Catrice gebruikt. De swatches van deze lak kan je hier zien. De "swirls" heb ik gemaakt met een dun penseeltje en zwarte acryl verf.

Ik heb gewoon uit de losse hand wat swirls gezet, net op een plaats waar ik dacht dat het mooi zou zijn, en om de swirls heen heb ik wat puntjes gezet met een dotting tool. Om het wat op te vullen heb ik nog wat kringeltjes tussen de swirls door gemaakt zodat ik geen lege stukken zou hebben op mijn nagels.


Zoals ik al zei, is dit een erg gemakkelijke nailart. Omdat de nagels niet precies hetzelfde hoeven te zijn (het liefst juist niet) kan je heel vrij zijn met het penseel en ben je binnen een paar minuten klaar. Wat wel erg belangrijk is, is om een goede topcoat te gebruiken wanneer je acrylverf heb gebruikt. Doe je dit niet dan beschadigd de acrylverf snel en het gaat zelfs helemaal van je nagels af als je ze wast.

Wat vinden jullie van deze nailart? Vinden jullie het te simpel of houden jullie hier juist wel van?

Geen opmerkingen:

Een reactie posten