vrijdag 17 augustus 2012

Daily Nails: Catrice Bye, Bye Birdy!

Toen ik mijn blog eens bekeek en mijn artikelen terug las zag ik dat de afgelopen twee Daily Nails allebei paars waren! Beetje stom van mezelf, dus bij deze.. een hele andere kleur! Namelijk Bye, Bye Birdy! van Catrice!

Bye, Bye Birdy! is een vrolijke en zomerse gele kleur. De nagellak heeft een creme finish en er is ook echt helemaal geen shimmertje of glittertje te vinden.

Ik zelf moet eerlijk zeggen dat ik niet zo heel erg van de creme lakken ben, maar het is weer eens wat anders en de kleur vind ik wel erg leuk.

Ik heb drie laagjes moeten gebruiken voordat de nagellak eindelijk echt goed dekte. Drie vind ik altijd wel veel, normaal hou ik het bij twee lagen.

De nagellak ziet er een beetje bobbelig uit, maar dat is niet de nagellak, maar mijn eigen nagels. Doordat ze zo heftig beschadigd zijn door de kunstnagels die ik eerst altijd had zien ze er nu bobbelig uit.


Al met al moet ik zeggen dat de kleur me erg goed bevalt. Het is lekker zomers en vrolijk en deze uitwerking heeft het ook op mij. Wel vond ik het jammer dat ik drie laagjes moest lakken voordat het goed dekte.

Wat vinden jullie van de kleur? Houden jullie ook zo van felle kleuren?

Geen opmerkingen:

Een reactie posten