dinsdag 14 augustus 2012

Shoplog: zwarte markt

Afgelopen zondag ben ik naar de zwarte markt in Beverwijk geweest. Ik had wat spulletjes nodig voor mijn nailart en ik wist dat ze daar in de Aziatische hal ook wat kraampjes hebben waar ze nagel spullen verkopen. Ik ben dus even op zoek gegaan en heb gevonden wat ik nodig had!

Ik heb 3 nagelwielen gekocht. Op elk wiel zitten 20 nageltjes, deze nageltjes wil ik lakken zodat ik een goed overzicht heb van welke lakken ik heb en hoe ze er precies uit zien. Als ik ze gelakt heb zal ik er een artikel over schrijven inclusief foto's natuurlijk!

Ik heb twee tubetjes tiplijm gekocht en tipjes van het grootste formaat. Tiplijm is altijd handig om te hebben en je kan er echt van alles mee doen, niet alleen tips op je nagels plakken.
Ik heb ze voornamelijk gekocht om de tipjes aan een sateprikker te kunnen bevestigen, hier maar ik namelijk vaak nailart op.
Ik heb gekozen voor de grootjes tipjes omdat ik op deze manier de nailart beter kan oefenen en mooier uit kan laten komen. Met een beetje geluk zullen jullie de aankomende tijd dus veel nailart voorbij zien komen!

Make-up kwastjes? Zullen jullie wel denken. Nou.. inderdaad! Deze zijn namelijk érg handig om ombre/gradiënt nails mee te maken. Verder heb ik nog wat schattige glittertjes om de nailarts mee op te leuken en die extra finishing touch te geven en een nieuwe glasvijl.

En jullie zullen het niet geloven, voor dit alles bij elkaar was ik €9,50 kwijt. Dat is best een mooie prijs toch?

Gaan jullie ook wel eens naar de Zwarte markt toe, en hebben jullie de nagelkraampjes al gevonden?

Geen opmerkingen:

Een reactie posten