dinsdag 14 augustus 2012

Stash: het kleine begin


Mijn nagellak stash is helaas nog niet zo groot, maar dat maakt niet uit. Ik ben druk bezig om het aan te vullen haha! Het leek me leuk om een beetje bij te houden hoe mijn stash er uit ziet en hoe hij groeit, daarom heb ik voor jullie wat foto's gemaakt!
Zoals jullie kunnen zien heb ik mijn nagellak in een (hele stevige) kartonnen doos, die ik binnenkort wil gaan versieren met mooie nailart inspiraties. De doos is nog niet eens half gevuld dus ik kan voorlopig nog even door gaan met het sparen van nagellakjes!
We zullen snel doorgaan naar de lakken want daar gaat het ten slotte om!

Aller eerst de Catrice lakken. Van dit merk heb ik de meeste lakken. Ik ben altijd er te spreken over de lakken, ze zijn makkelijk op de nagels aan te brengen, hebben geweldig mooie kleuren en ze blijven goed zitten! Ik heb verschillende foto's gemaakt om het even op de delen.

Hier zijn jullie:
510 Bye, Bye Birdy!
240 Sold Out For Ever
250 I Sea You
340 Run Forest Run!

Dit zijn:
520 Apropos Apricot
060 Bloody Mary To Go
530 Up In The Air
800 Heavy Metallilac

En deze mooie glitterlakjes:
550 Marilyn & Me
380 Forget-Me-Not!
440 I Wear My Sunglasses At Night

Dan gaan we nu over naar de nagellakken van de Hema, met het merk Miss Helen.
Op volgorde van links naar rechts:
Nr. 03
Nr. 309
Nr. 112
Nr. 183
Nr. 197

Ook ben ik gek op de nagellakken van Rimmel, hier heb ik er dus ook een paar van!
402 Urban Purple
430 Jaded Glamour
610 Pompous
330 Highland

Dit zijn mijn nieuwste lakken en zijn van het merk Essence.
02 Circus Confetti
08 Night In Vegas
Matte Topcoat

Als laatst heb ik nog wat nagellakken van verschillende merken.
Een gratis mini nagellakje van de Etos
Midnight Sapphire van het merk 17
Chateau van het merk 17
102 Ambitious Amethyst van de Rituals, deze kan je hier zien.


Dit is mijn stash op het moment, het telt nu dus 26 lakjes (en 1 matte topcoat). Inderdaad nog erg klein, maar hé? Ik heb tenminste een goed excuus om de aankomende maanden (jaren?) nog flink in te slaan! De aankomende weken komen er regelmatig Daily Nails aan met veel swatches, dus al deze lakken zullen jullie binnenkort nog een keer voorbij zien komen!

Hoe ziet jullie stash er uit? Hebben jullie ook nog veel te verzamelen?

3 opmerkingen:

  1. Deze reactie is verwijderd door een blogbeheerder.

    BeantwoordenVerwijderen
    Reacties
    1. Hoi Bibiane,
      er is iets niet helemaal goed gegaan want je reactie is ineens verdwenen, maar bedankt in ieder geval voor de reactie.
      Ik heb een bloglovin, deze staat helemaal onder aan de pagina.
      Fijn dat je me gaat volgen! Dat is vast nummer1, dankjewel!

      Verwijderen
    2. Correctie, de button staat niet meer onderaan maar is nu te vinden aan de linkerkant.

      Verwijderen